

Η έλλειψη κινήτρου για το σχολείο και τη μετέπειτα εκπαίδευση, η έλλειψη στοχοθέτησης, το άγχος επίδοσης, η έλλειψη πληροφόρησης είναι ζητήματα που συχνά παρεμβαίνουν και εμποδίζουν την ομαλή εκπαιδευτική πορεία του παιδιού και την μετέπειτα λήψη εκπαιδευτικών και επαγγελματικών αποφάσεων.
Στόχος του σεμιναρίου είναι να στο πως μπορούμε να γίνουμε περισσότερο βοηθητικοί, κατανοητικοί σε σχέση με τις ανάγκες των παιδιών και των εφήβων και υποστηρικτικοί σχετικά με τις αποφάσεις τους. Έμφαση δίνεται στα στάδια τα οποία χρειάζεται να ακολουθήσει ο έφηβος για να προβεί στις κατάλληλες αποφάσεις για τον εαυτό του.
Τέλος, θα γίνει αναφορά στη χρησιμότητα της Επαγγελματικής Συμβουλευτικής στις μέρες μας, καθώς ένα απλό ταίριασμα του ατόμου με μια σειρά σχολών και επαγγελμάτων δεν είναι πλέον επαρκές, ώστε να μπορέσει κανείς να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας και στην πολυπλοκότητα από την οποία αυτή διακρίνεται.
- Πώς μπορούμε να υποστηρίξουμε παιδιά και εφήβους σε θέματα αναβλητικότητας;
- Πώς η δημιουργία οράματος για τη ζωή των εφήβων δημιουργεί κίνητρο;
- Πώς η επιλογή επαγγέλματος συνδυάζεται με την αναζήτηση ταυτότητας;
Εισηγητές : Μικεδάκη Κατερίνα, M.sc., Ψυχολόγος, Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Σταδιοδρομίας
Παπαχαράλαμπος Άρης M.Sc., Ψυχολόγος- Ψυχοθεραπευτής
Πέππα Ελένη Β.Sc., M.Sc Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια



